Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Greece
ΧΙΟΥΜΟΡΙΚΟΣ,ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΣ, ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΤΙΚΟΣ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΣ, ΑΠΡΟΚΑΤΑΛΗΠΤΟΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ, ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΠΑΡΑΜΥΘHΤΙΚΟΣ

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Η ""ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ"" ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ....

Απ οτι φαινεται τωρα(ΞΗΜΕΡΩΜΑ 26-03-10) παω να βγω "σωστος",σε σχεση με τη πορεια της ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Και να μη ξεχναμε...25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1957 ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ο.Κ.!!!(τοτε ΕΝΩΣΗ ΑΝΘΡΑΚΟΣ-ΧΑΛΥΒΟΣ).

Βλεπε:

http://www.kathimerini.gr/...κλπ.

ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΠΑΛΙ... ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.(το δεκατο μελος της Ε.Ε.),ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ τουλαχιστον.
Φαινεται οτι τη γλιτωνουν για την ωρα οι Ελληνικες τραπεζες (...ουουφφφ),τα υπολοιπα σημαντικοτατα....βλεποντας και κανοντας.

Δεστε την προ- προηγουμενη αναρτηση μου:
""ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε.ΣΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΕΥΡΩΠΗ""

2 σχόλια:

  1. Οι Τράπεζες είναι μάλλον οι αμαξάδες στο άρμα της αιωνιότητας που λέγαμε σε προηγούμενη ανάρτησή σου...
    Επανέρχομα iamaticus αλλά μη με μαλώσεις, είμαι λίγο... παρμένη με την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεβαια Alataki μου,και το χρεος (Δημοσιο και Ιδιωτικο)ειναι τα ΓΚΕΜΙΑ που μας ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ,νομιζοντας ....οτι θα πιασουμε τα ονειρα και τους ποθους μας.
    Επισης τα ιδια ΓΚΕΜΙΑ,θα αυξησουν την παραγωγικοτητα μας και τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ μας (Εννοω σε υλικο επιπεδο)-για να ειμαστε δικαιοι,ακομα και με τους Τραπεζιτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή